SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 14 augusti 2009

Hemma och vabbar

Lucas spydde igår igen,när Martin skulle lämna dom på dagis så kom det på golvet.
Sen spydde han några timmar och så blev han pigg,precis som sist. Idag är jag hemma med dom solen skiner och himlen är blå,men jag går inte ut med barnen när jag är hemma från jobbet,vi har en slappardag,Lucas spelar wii och Ebba ligger i våran säng och tittar på pippi. Så detär vad som händer på skolgatan:-)

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Skönt med en riktig slappardag! Idag fick jag sluta en timme tidigare.. Det har varit lugnare än i filbunken på jobbet.. Nu längtar jag efter Ebba! Det är inte detsamma på jobbet utan henne :-( . Hon ger oss alla energi o glädje!

Kram från mig!

ylvisen sa...

Va tråkigt! Jag har en kompis vars dotter håller på likadant. Storasyster har en jobbig period och det mindre syskont blir orolig och det visar sig i kräkningar och magont i ett par timmar, MEN Ebba är väl knappast så jobbig att Lucas mår dåligt ;) Hoppas det ger sig!

KRAM

Marica sa...

Stackarn! Hoppas att det inte är maginfluensa då... sånt är ju svårt att veta... Ladda hemma nu i helgen för en ny vecka! Kram!