SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 27 augusti 2009

Pannkaka

Idag efter jobbet åkte vi ner till färgaffären och valde färg till barnens rum,Ebba ska ha lingonshake,som på bilden här fast inga blommor då.
Lucas ska ha silverpil,grått alltså,kommer bli jättebra. Resten av huset ska vara vitt. Mörka stora klinkers i hallen och ekparkett i barnens rum. Kul att få börja tänka på inredningen,det är ju det som är det bästa!
Sen har Emma,Tuva och Alva vart här,vi har fikat och lekt,trevligt.
Till kvällsmat blev det pannkaka,jag var så sugen på det,barnen är duschade och nattade och jag sitter här med min lilla hund och njuter av ensamheten,min man är iväg och bygger en specialdörr till hans biorum.
Imorgon är det fredag,jippihoo!!

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Låter fint och vad härligt det låter att sitta där i soffan! Kommer bli så snyggt!

Kram

Johanna sa...

Hej! Var äntligen på jobbet idag. Kul att träffa Ebba igen. hon ville nästan direkt sitta i mitt knä....jag blev jätteglad. Ha en trevlig helg. Kram