SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 9 augusti 2009

Lördag och söndag...

har vi tillbringat ute hos mina föräldrar,dom har ju inte vart hemma så vi har bott där och haft hand om deras hund. Inte helt fel i detta väder,dom han ju pool så jag har solat och badat hela helgen,läst Camilla Läckbergs sjöjungfrun,den är jättebra,en av hennes bättre tycker jag. Igår grillade vi,Martin var ute och hälsa på oss men kunde ju inte sova hos oss eftersom vår hund inte ska behöva vara själv. Vår Elsa och mammas hund(Siri) är syskon och kommer inte alls överens så det går tyvärr inte ha dom ihop.
Imorgon är det dax för jobb igen,jag är inte sugen men det ska bli lite skönt att komma in i rutiner,fast jag skulle hellre vara ledig och fixa till rutinerna ändå...
Jag börjar med förmiddagsvecka så jag kommer att vara trött.
Lucas längtar till dagis så han tycker det ska bli skoj,nu kommer han vara störst,tänk att han ska börja skolan om 1 år,min lille kille:-(

5 kommentarer:

Jenny H sa...

Hoppas det går bra första dagen på jobbet efter semestern! Ska tänka på dig!
Jag känner själv att semester passar mig väldigt bra :-) men eftersom man har den stora äran att få jobba med Ebbisen (och snart en annan sötnos!) så kan man inte klaga! Kommer bli en spännande och rolig termin!

Kram på er!

Marica sa...

Ha en bra dag på jobbet imorgon då :-) Kramiz!

Malin E sa...

Hej där.
Nej vi ses ju inte på jobbet eftersom jag har semester 2 veckor till...man får ju ordna det för sig...fniss... ;o) Sköt om lilla maskinen nu tills jag kommer igen.
Kram!

ylvisen sa...

Du kommer snabbt in i det igen, konstigt nog så går det fort! Jag jobbade fyra dagar (ledig månadag) och kände mig mer utvilad än på hela semestern!

Vi tar den där helgen i höst när det passar!

kram

Malin sa...

Hoppas det har känts ok på jobbet idag. Kul att höra att sjöjungfrun är bra, har den i min mp3 spelare nu men har inte börjat lyssna. De andra böckerna hon skrivit har varit jättebra. Kramar!