SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 1 augusti 2009

Sol

har vi haft idag,jag och barnen packa picknick och åkte till Brevik,var bara där en stund för det var mest moln just då. Vi åkte till minizoo istället,Ebba tyckte det var väldigt spännande med alla söta djur.
I eftermiddag har jag börjat röja på vinden,vi har så mycket skit som vi bara lastat upp där och nu ska vi ha in ny ventilation i huset så då ska det vara nån stor grej där uppe. Så nu ska jag slänga skiten som vi inte ska ha,lägga allt vi ska spara i likadana lådor och skriva vad det är i dom och lägga upp på den nya vinden vi har över utbyggnaden,det är kul att gå igenom alla saker men det är mycket kvar.
Nu ikväll är det utomhusbio(mamma mia) i Hjo,kanske årets händelse för det är massa folk ute,vi har vart och gått lite på stan,tittade lite på filmen och gick hem men Ebba hade nog kunnat se hela fimlen,hon älskar musik och det är det ju mycket i den.

3 kommentarer:

ylvisen sa...

WOW, utomhusbio, coolt!

Fy fan va söt hon är Jessica! Felix kommer bli en stolt man till den tjejen!

Me like!

KRAM miss you

Ebba-mormor sa...

Jag kan inget annat än hålla med dig Ylva!Sötast i stan!
Felix är också jättegullig!
Det blir ett väldigt vackert par!!
Kram

Anonym sa...

hallå.jo ebba kunde komma å rida om hon vill. kan ju försöka nu när wilma är här me eller hör av dig när du kan kram syrran