SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 24 augusti 2009

Trött

Idag har Jessica vart slö både på jobbet och hemma. Jag har sovit en stund efter jobbet och Martin lagade maten,flygande Jakob,mums!
Annars har det inte hänt mycket på skolgatan,jag och Lucas har spelat "fem myror är fler än fyra elefanter" det med bokstäverna,kul.
Idag bjuder jag på en bild av en nybadad,trött men helt underbart söt prinsessa:-)

Trevlig kväll på er,jag ska nog ta en liten promenad sen krama kudden!

5 kommentarer:

Jenny H sa...

Fin i håret!!!!!

HÖJDPUNKTER sa...

länkar till dej i min blogg, :-)
Hoppas det är okej..
Kram

marica sa...

Jobbigt å va trött.. det var jag igår :-/ det som är bra är att det oftast bara är nån dag sådär som man är gör trött, imorgon har du förhoppningsvis ny energi! Promenad en kväll i veckan kanske? Kram!

ylvisen sa...

Nä fy attans va söt hon är, jag orkar inte....

KRAM svärmors lilla snuttjulle!

Johanna sa...

Gulliga tjejen.Hon är verkligen bedårande <3 Måste till jobbet en dag...längtar!