SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 19 augusti 2009

Bibbi


Idag har vi tränat med bibbi,helt underbart duktiga Jenny har sytt babblarna som vi använder i hennes träning. Idag har bibbi fått sova,läsa bok,hoppat och gungat. Ebba var arbetsvillig i 10 min sen avsluta vi jobb-stunden. Skönt att ha Jenny som skriver i en bok hur och varför dom tränar så är det bara för mig att hänga på,jätteskönt och det blir mycket lättare att ta tag i träningen då.

7 kommentarer:

ylvisen sa...

Skitbra, kalas-jenny!

Glasögonen är på, härligt! Så söt!

Jenny H sa...

Vilka lovord.. Blir ju nästan generad.. o lite stolt förståss... :-)
Hur som helst så är det riktigt roligt att ha kommit igång med det här och Ebba är så glad när vi ska "jobba"!

Kram!

Marica sa...

Jag önskar att jag hade hälften av Jennys energi och fantasi :-) Hon är verkligen toppenduktig, ja både Jenny och söta Ebba <3
Kram!

Johanna sa...

tror jag ska vara mammaledig resten av livet.....

Jenny H sa...

Nej du Johanna..Mammaledig ska du inte vara resten av livet :-)! Jag måste ge allt för att klara att komma upp i samma nivå som du! Du är min förebild! Det vet du!

Kram!

Mormor/Morfar sa...

Vilken söt liten tjej! Hälsa till mormor Britt

Johanna sa...

pyttsan Jenny!! Du gör verkligen ett toppenjobb. Jag är rädd att Ebba aldrig kommer förlåta mig för att ha tagit bort hennes egen Jenny. Kramar