SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 23 augusti 2009

Gamla bilder






Idag har vi haft en slappardag,satt och kollade på lite bilder och dom här la jag in i datorn för exakt ett år sedan idag från Öland,kolla vad alla barnen har växt:-)
Kul med gamla kort,tyvärr blir dom ju bara liggandes i datorn.
Jag,Lucas och Elsa har vart en sväng i skogen nu ikväll men det blev ingen svamp men lite blåbär tryckte vi i oss. Imorgon börjar jag tidigt igen,phu!

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Kul att kolla igenom gamla kort ibland! Minnen väcks till liv! Det är annat än jag kan säga om mina fruhippekort jag hämtade hos dig idag... Minnen väcktes INTE till liv... Vad höll jag o Sofia på med vid bubbelpoolen egentligen :-)???
Det var riktigt roligt att se dem! Tack!

Nu ska jag krypa till sängs så jag är pigg o glad imorgon!

Kramen!

Skolgatan sa...

Ha,ha ja jag vet inte vad ni gjorde,jag var nog inte heller helt medveten:-)

HÖJDPUNKTER sa...

Hej!
Va ett tag sen jag va in här och kikade!
Hoppas allt är bra med er?
stängde min förra blogg (lillaskrubben) men ar öppnat en ny :-)
Kika gärna in!

Kram Sandra