SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 12 augusti 2009

HURRA!

Jill blev min 20 000:de besökare,det firar vi med ett hurra! Jag har snart bloggat 1 år så jag är väldigt nöjd med det resultatet:-)

Idag har vart en lugn dag,efter jobb var jag hos Lisa och bokade klipptid och sen var jag och hämtade mitt nya körkort.

Jag har känt mig lite hängig idag,ont i halsen så när Martin kom hem gick jag och la mig i våran säng,halvsov och kollade på varuhuset ända tills nu.

Ikväll kom våran Turbo tillbaks han har vart borta sen början av augusti men nu när vi tittade ut i köksfönstret kom han där,så jag har vart ute med sallad till han,hoppas han är kvar imorgon så Lucas får se han igen.

8 kommentarer:

Emmas keramik sa...

Ååå va skönt att höra att Turbo kommit tillbaka :)
Jag har saknat uppdateringar om honnom.
Krya på dig!
Kram

Anonym sa...

Varuhuset? det gamla? finns det än?

-jennie-

Skolgatan sa...

Japp Jennie,på dvd:-)

ylvisen sa...

Hoppas du mår bättre nu!

Och JA man måste mute lite för att få hjälp! :) Bjud Jenny på Brutt så kommer hon, jag lovar!

Jenny H sa...

Va? Brutt?! Kommer på studs :-)! Var ju säkert flera veckor sen sist!

Emilias sa...

Grattis :)

Johanna sa...

Är oxå sjuk, ligger hela dagarna i soffan. tråkigt.....
Krya på dig!!

Marica sa...

Turbo :-) Sött namn!
Kramilikram!!!