SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 3 augusti 2009

Repris

Idag har vi vart på minizoo igen,jag tycker om det stället,idag var Fia,Axel och Wilmer med. Det var inte lika många djur ute idag så det var lite tråkigt men barnen var nöjda ändå.

Nu har jag ätit fläsk med löksås,mums! Ebba sover och jag ska upp och röja på vinden.

Ikväll ska jag och Fia ge oss ut i svampskogen,ska bli kul! Återkommer med bilder på vår skörd sen;-)

Imorgon ska jag ha massa fikagäster här,trevligt. Jag ska göra blåbärspaj(dock från frysta bär..)!

9 kommentarer:

Mor sa...

Ha Ha!!
Du får komma o ta kort på våra svampar om du ska nån bild att lägga ut på bloggen tror jag(hi hi)
Vi var i svampskogen en sväng idag
(Du kan ju låtsas att det är eran)
Kram

ylvisen sa...

Varför är inte jag bjuden på fika :O

Marica sa...

Jag instämmer med Ylvisens inlägg ;-)

Skolgatan sa...

Ja mamma,vi såg allt pappas bil,vi fortsatte lite längre bort och självklart hitta vi svamp:-)

Mor sa...

Var är bilden på svampskörden då??
Jag såg bara tre på bilden
Men det kanske är skörd?? (hi hi)
Nää förlåt!!
Men det går ju snabbt att rensa.
Kram

Skolgatan sa...

Jag la in dom i kylen så jag orkade inte ta nån bild,får se om hyllan i kylen kommer hålla för ALLA mina kantareller:-)

ylvisen sa...

Marica, vi är nog inte välkomna ;)

Skolgatan sa...

Ylva jag väntar ju på dig,du skulle ju komma på vin för typ 2-3 dagar sen... Jag kan inte bjuda alla jag känner,mitt hus är litet och rörigt;-) Du och Marica kan ju komma på onsdag?

ylvisen sa...

He he absolut, jag kommer, ska bara sjukskriva mig från jobbet och lura micke att jag ska bort med jobbet!

kram