SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 11 augusti 2009

Polare med samma extragrej

Idag har Ebba haft 2 st vänner här på besök,vi hade bakat kladdkaka. Dessa vänner har ju samma uppsättning kromosomer som Ebba,alltså nått extra♥!

Här är Ebba och Stella(inte den bästa bilden men jag tog visst inga fler)dom tittar på Emil.

Världens finaste Tuva har lärt sig att ställa sig upp så bra och hon ser ju stolt ut:-)!

Tuvisen igen,börjar bli stora tjejen

Ikväll har jag,Elsa,Jenny och Tippen(jennys hund) vart i svampskogen,men det blev inte mycket idag,men Elsa och Tippen fick springa av sig iallafall.




5 kommentarer:

Mor sa...

OH så söta tjejer alla tre!!!
Syns verkligen att dom har något extra!!
Titta bara på hur lyckan lyser i lilla Tuvas ögon!!
Kram

Jenny H sa...

Så söta :-)!!

ylvisen sa...

Kan inte annat än att hålla med mor din, det lyser i Tuvas ögon, duktig tjej!

Hedda sa...

Åh va fina tjejerna är :)
har läst din blogg ibland, jag har en storasyster med downs syndrom och varje gång jag ser någon med downs så sprids en slags värme i hjärtat... precis som du skrev att det är något alldeles extra. Vi brukar säga att det är en lyckokromosom :)
väldigt bra blogg iallafall, kul att läsa om lilla ebba

kram

Jessica sa...

Men så söt man kan vara... båda två :)
Jösses, du har gjort ett bra jobb :).
Jess