SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 15 augusti 2009

Skövde


Idag tog vi en lugn morgon,åt sen frukost,lekte och spelade lite wii. Vid lunch lämnade vi Ebba hos farmor och farfar,jag och Lucas åkte till Skövde och kikade i affärer,sen kom Martin efter att ha vart occh kollat på ett jobb. Vi åt pizza på Alpina,så goda pizzor med tunn spröd botten,precis så som jag vill ha dom:-)

Sen shoppade vi loss på Ica maxi,vi hade fått en bonuscheck på 650kr! Jag som är speciallist på att skjuva att framför mig har haft ett tillfälligt ica kort i nästan ett år,så då har vi aldrig fått nån bonus utdelad utan samlat tills vi äntligen fixade ett riktigt kort:-)

Ikväll har jag haft en spakväll med bad,ansikstsmask av choklad,den lukta mums:-) och vitamindryck.



4 kommentarer:

Mor sa...

Låter ju inte helt fel!!
Med SPA o allt (tvi bara att det var choklad)!!annars helt ok!!
Kram.

Mor sa...

Är Lucas ok nu då ??
Och har ni andra klarat er ??
Kram.

Malin sa...

Ebba är sååå söt i sina glasögon!!

Gött med 650 kr! Man skulle ju fått bonus en gång om året istället för en liten slant då och då som knappt märks på slutsumman.
Kram Malin

ylvisen sa...

WOW 650 kr, då kan man passa på att handla lite allt möjligt onödigt!

Lät som en bra dag!