SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 10 augusti 2009

Jodå...

jag har överlevt första jobbdagen,efter 10 min kändes det som man inte hade vart därifrån:-)

Efter jobbet åkte jag och barnen och handlade mat,blev tacos till kvällsmat,mums!

Har avslutat kvällen med ett bad,lyxade till det med en badbomb jag fick av Ylva på bröllopsdagen,tack för dom Ylva nu är dom slut:-)

Ska lägga mig och läsa slutet på sjöjungfrun nu,godnatt!

8 kommentarer:

Marica sa...

God natt :-) Kram!

ylvisen sa...

Ha ha, va bra att de kom till användning!

Skönt att första dagen är avklarad nu då!

Kram

Johanna sa...

Visst är det konstigt att man kommer in i det så snabbt igen. Faktiskt ska det bli ganska skönt när F börjar skolan och E går till jobbet. JAG BEHÖVER RUTINER, även om det är underbart när vi alla får vara tillsammans......Kram till er

Jenny H sa...

Johanna! Vilket fint kort på dig å Meja! Trodde för en stund att du börjat blogga men så var det alltså inte.. Tror iaf att du hade varit en perfekt bloggare (precis som du Jessica!) eftersom du är så duktig på att skriva intressant o fängslande med en gnutta humor o ironi :-)! Fast känner jag dig rätt är det lika troligt att du böjar blogga som att jag skulle göra det..
Vore kul att ses en dag igen!

Jessica, ses på torsdag! Har du gjort din läxa ;-)?

Kram!!

Johanna sa...

Hejsan Jenny. Schysst att vi pratar på Jessicas sida *asg* Nej, blogga kommer jag aldrig göra. Fins redan så oerhört många duktiga bloggare. Mitt liv är inte speciellt intressant egentligen. ;) Tänkte komma förbi jobbet en dag nästa vecka men jag skulle hellre träffa dig utanför, så vi hinner prata ordentligt!!! Hej Jessica vore kul att träffa dig oxå föressten!!!! Kramar till alla

Jenny H sa...

Johanna, det passar ju utmärkt om du kommer förbi nästa vecka för då börjar ju jag kl 10 och det innebär att jag är ute hela förmiddagen!

Jessica, sorry att du får fungera som en sambandscentral...
Men nu är det over and out!

Kram!

Skolgatan sa...

Ni får så gärna prata på min blogg,kul med kommentarer;-)

Nee Jenny jag har inte gjort läxan,precissom när jag gick i skolan så väntar jag till sista kvällen:-)

Och ja Johanna det vore skoj att ses,jag jobbar ju tidigt denna veckan men kanske en förmiddag nästa vecka skulle funka?

Kram på er!

Jenny H sa...

Vad bra att det känns ok för dig jessica, att vi "pratar" på din blogg alltså..

Johanna, känner mig just nu dummare än tåget! Nu fattar jag vad du menar med "utanför jobbet"... Inte ute på gården som jag trodde :-)! Jag håller med dig, det är lättare att hinna prata ordentligt när vi ses privat! Men vi ses ju kanske nästa vecka på jobbet o då kanske vi kan boka in en träff!

Jessica, det är lugnt med läxan! Kommer inte behöva den på ett par veckor så du har all tid i världen!

Kramar till er!