SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 26 augusti 2009

Jaha

Skrev inget igår för det fanns inget spännande att skriva om:-)

Vi var i Skövde och handla,kom hem vid sju-tiden och då var jag helt slut. Hade fått en tecken-skiva på posten från Ebbas logoped,det tackar vi för,jag har inte hunnit kolla på den än. Sist vi var hos hennes logoped fick jag med massa färdigt material hem,det är väldigt skönt!

Idag har målaren vart här,han har grundat väggar och tak i rummen och spacklat hallen. Var längesen jag la ut några bilder så idag var jag ute och tog några.


Martin satte panel i hallen på semestern(som jag har målat:-))

Här ska vi ha små fyrkantiga lampor som lyser både upp och ner

Jag längtar tills det är klart,Martin håller på i källaren nu men det är ju mycket kvar.

Ja ikväll har jag även haft en liten spa-kväll,ansiktsmask,vitamindryck,bra bok,rakat benen och smörjt mig med min lukta gott body lotion.
Den här ansiktsmasken har jag köpt på Kicks och den var jätteskön+att den blev stel så man fick dra bort den,typ som torkat lim,jättekul ju! Min bodylotion har jag köpt på Bellme.
Nu ska vi se på män som hatar kvinnor,jag tycker jättemycket om Stieg Larssons böcker och jag har hört att filmen är nästan lika bra.

6 kommentarer:

marica sa...

Jag har inte läst böckerna men gilla verkligen filmen!!!
Gött med spa-kväll! Jga har det lugnt o skönt här hemma ikväll men inget spa... men nu ska jag greya lite innan dte är dax för sängen! Gabriel vill gärna leka med Lucas nån dag :-)
Kram!

marica sa...

Hmm borde lära mej skriva DET och JAG rätt men du fatta la vad jag mena ändå antar jag :-)

Malin sa...

Jag trodde du hade blivit sjuk, du skrev ju att du var trött sist. Skönt att det inte var så. Ansiktsmasken verkar härlig, det hade nog Julia tyckt va kul. Den teckenbildbasen är jättebra och det kommer uppdateringar att hämta med jämna mellanrum. Ha det fint! Kram!

ylvisen sa...

Den där skivan är skitbra och jättedyr så va bra att ni fick den!

Va fint det blir i utbyggnaden oxå! Han så duktig den där snickaren för att inte tala om målaren ;)

Nice med spa!

Vi såg den filmen igår och boken var ju MYCKET bättre, somnade iof på slutet men ändå.... :)

Malin E sa...

Filmen är skitbra! Jag vill se Flickan som lekte med elden nu oxå som går på bio.
Det går verkligen frammåt med huset, ser ut att bli skitfint!!
Skönt med lite eget spa!
Ses på jobbet!
Kram!

Jenny H sa...

Ja den där skivan ja.. Har fått prova den en gång men då ansågs den för dyr att köpa in. Hoppas ni får mkt glädje av den! Ser fram emot dina reaktioner på den!

Peel of mask! Jisses vad kul! Jag som älskar att sitta och dra loss intorkad lim från fingrarna när man pysslat med barna.. Något för mig alltså!

Det går framåt med huset må jag säga! Tycker verkligen ni är så himla duktiga! Det går snabbt och det blir jäkligt bra det ni gör! Ja, sträck på er nu!

Kram!