SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 5 augusti 2009

Semesterväder






Äntligen sol och värme,vi hade ju bestämt redan igår att vi skulle till Camilla och Tuva för bad och sol så vi har ju haft tur med vädret. Axel har vart med och en lättare unge att ta hand om får man ju leta efter,go och glad!
Ebba har vart rätt duktig med glasögonen,så länge hon håller på med nått låter hon dom vara men om hon bara sitter så tar hon gärna av dom.
Ikväll har vi grillat och ätit det ute,smakar bäst då:-)
Imorgon ska vi åka med Jenny till Ikea!

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Vilken härlig dag ni verkar haft vid poolen! Jag själv har sniffat målarfärg och blir INGET läskad av dessa poolbilder..
Japp, imorgon drar vi till Ikea och ser om de har nåt kul! Trevligt med en utflykt dit emellanåt!
Nu blir det Varuhuset här.. Tänkte plöja igenom resterande avsnitt av box 2 så ni kan få låna den oxå!

See U!

ylvisen sa...

Härligt det ser ut, hälsa camilla och tuva!

Jenny! Varuhuset, jag garvar på mig...

Kram

Malin E sa...

Härligt!!
Själv är jag i Jönköping och igår gjorde jag A6 och Ikea i några timmar men på kvällen va vi upp till en sjö här och njöt av kvälls solen.
Kram

Jenny H sa...

Ylva, Ja varuhuset ja, tillbaka på 80-talet :-)!
Nostalgitrippen man får av att se serien igen slår högt!
Nu VÄNTAR jag på att box 3 ska släppas :-)!

Ha en fin dag o tack för tipset om spelet! Verkar ju kanon!