SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 6 augusti 2009

Ikea

Vi började morgonen med att baka blåbärspaj,Sofia och Linus kom på besök.

Ebba och linus lekte med vatten.


Sen kom Jenny och vi drog till Ikea,Lucas lekte på småland och det var jättelite folk,konstigt i detta väder;-)

Jenny handlade massa fint,jag är sugen på att köpa nya saker men väntar tills vi är klara med bygget.
Ebba tyckte om att bädda ner sig i sägarna
Nu ska jag packa bilen för imorgonbitti sticker jag och barnen till Smögen,min mamma och pappa är där så vi ska hälsa på dom men vi åker hem imorgonkväll igen,ska bli mysigt,vi ska åka ut till Hållö och gå på smögenbryggan.

4 kommentarer:

Marica sa...

Å Smögen :-9 Mysigt! Hoppas att ni får en toppenbra dag! Kör lugnt! Kram!!

Malin sa...

Va söt Ebba är i sina glasögon och duktig hon är som behåller dom på! Härligt i Smögen, vi brukar ta en tur dit varje år men inte i år då. Ha så mysigt där. Kramar från Malin och Thea

ylvisen sa...

Men fy hon kan ju inte bara lägga sig i en säng så där.... :)

Ser ut som att glasögonen får vara på, hon har nog upptäckt hur bra hon ser!

Kram och ha det så bra i smögen!

Anonym sa...

Så ljuvligt söt Ebba är i sina glasögon. Kul attd et verkar fungera med dem på också!
Kram Johanna