SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 13 april 2009

Ledigheten över

Sista lediga dagen blev en riktig slappar-dag. Började dagen med resterna från igår så det blev en påsk-brunch,gott.
Sen var vi bjudna på fika hos Fia,Fredrik,Axel och Wilmer. Grabbarna har blivit så stora och ännu mer lika varann. Dom hade sovit hela natten inatt,duktiga killar:-).
Efter den fikan åkte vi förbi Urban,Camilla och Tuva och kollade in deras poolbygge,då blev vi bjudna på ännu mera fika:-).
Sen åkte vi hem och slappa lite för att sedan åka tillbaks till dom och grilla korv,tack för kvällsmaten!
Imorgon är det dax för jobb igen,jag jobbar eftermiddag så det blir bara 3 dagar,skönt.

Hoppas ni andra har haft en bra ledighet!

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Jo tack, bara bra, härligt pool!

kram!

Jenny H sa...

Ledigheten har varit bra men den går ju så fort!! Känns som jag börjar bli sjuk men hoppas på att sova bort det i natt!

Ni verkar ha haft några riktigt härliga lediga dagar! Samlat kraft till jobb!

För min del blir det bara två dagars jobb denna vecka.. Har fått ta ledigt på torsdag. Jag berättar i morgon.

Ha en fortsatt trevlig kväll så ses vi imorgon!

Ps: Vad härligt med pool!!!! Då vet vi hos vem ni hänger i sommar :-)!

Kram kram!