SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 23 april 2009

Tjejkväll

Hemkommen från en trevlig tjejkväll hos Jenny,tyvärr var ju inte Elin med denna gång,hon är magsjuk så henne skickar vi en extra kram till. Vi andra hade det trevligt iallafall,Jenny hade gjort så god mat,foliepaket med couscous,lax,lök och tomat det var mums,glömde tyvärr ta kort på maten så här kommer ett kort på Jenny istället:-)


Maria och Sofia:

Och en ny magbild på Sofia,var ju ett tag sen sist,nu är hon i vecka 25,jag tror det är en tjej,vad tror ni?:-)

Vi fick även god efterrätt,fryst kesella med bär,så gott! Känns som det blev en rätt bra gi-kväll fast man åt borta. Men imorgon drar jag till Sundsvall och lämnar gi-tänket hemma!

4 kommentarer:

ylvisen sa...

Va trevligt det lät! Å gott!

Fin mage!

:o)

elin bjurström sa...

En kram tillbaka från mig, är nu ganska bra man hjälp vad trött man blir efteråt. Var på tippen i morse å det har aldrig tagit så lång tid att bära sakerna som idag. Jag tror på en flicka med ljust lockigt hår med rosa rosetter i små toffsar. Om inte Fia får det så satsar jag på det, fast då blir det svårt med ljust lockigt... kanske brunt rakt med flätor å röda rosetter. jaja.. Ha en riktigt bra helg i Västerås. Kram

elin bjurström sa...

hihi, först trodde jag att Fia hade en lila stor långkjol, men nu när jag skulle kolla en gång till såg jag att det var en filt...

Jenny H sa...

Elin: Ja tänk vilka eleganta filtar vi har i vår soffa :-)!!

Är beredd att tippa på en liten Isa den här gången tror jag... Söt kommer "den" iaf att vara, oavsett kön!!

Trevlig resa och helg önskar jag Jessica o Ebba som är ute på galej!