SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 19 april 2009

Ny vecka


Snart måndag och tidig vecka som gäller,det är skönt att sluta kl:14 och vara hemma på kvällen. Imorgon ska jag och barnen hälsa på Annah i Skövde,sen ska jag handla på maxi,mycket lättare att hålla gi-meny när man har allt hemma.


Ikväll var Martins farmor Britt och faster Gunnel här. Barnen fick godis,6 st kinderägg av Gunnel så hon blev poppis. Lucas öppnar chokladen och vill bara ha leksaken,Ebba äter chokladen men är inte så intresserad av leksaken:-)


I veckan ska jag köpa underkläder och ta med skorna in och prova min klänning igen så ska dom sy in och upp den,jag längtar så efter att ha den hemma så jag kan kika på den,nu har jag nästan glömt hur bra den kändes,googla på den ikväll,kikar på bilder och jag känner mig fortfarande nöjd.


På fredag åker jag och Ebba till Sundsvall,först ska vi förbi Västerås för Ylva och Felix ska med. Vi ska hälsa på Alexandra,en vän vi lärt känna genom familjeliv,hon har också en tös med ds,ska bli så kul! Martin och Lucas ska ha en grabbhelg.
Stackars Jenny är sjuk igen och min mamma hade fått en spricka i ett revben och vätska i en lunga:-( Skickar krya på er-kramar till er!

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Stackars mamma! (å lite stackars mig oxå förståss...)
Peppar peppar så har natten varit lugn o jag HOPPAS jag kan komma imorgon!

Ligger mor inne eller fick hon komma hem?

Vad härligt det låter med en tripp till sundsvall!!! Ni kommer säkerligen få det jättebra!

Va fint erat bygge är förresten... Det känns som det hänt så mkt på det varje gång man kikar förbi! Ska bli jättespännande att se slutresultatet sen!!
Visst får man lov att vara LITE avis...??

Ha en fin dag så peppar peppar ses vi imorgon!!

Många kramar!

Mor sa...

Tack för krya på hälsningen!
Och jag skickar väl en sådan till Jenny också.Så hon blir frisk och kan ta hand om lilla Ebba igen.Det känns så tryggt då i hennes händer!
Kram!

Jenny H sa...

Tack Britt! Det värmde :-)!
Hoppas nu ditt revben läker ihop bra..

Kram!