SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 19 april 2009

Var är solen??


Kvällen igår var som vanligt trevlig när Sofia och Johan är här. Vi beställde även en helg i Vimmerby. Vi ska åka helgen efter bröllopet och bo på Astrid Lindgrens värld,blir inte mycket mer semester för oss eftersom vi förhoppningsvis ska på bröllopsresa senare.
Idag har jag,Lucas,Ebba och Elsa vart hos mormor och morfar,Lucas körde fyrhjuling i skogen och jag drog Ebba i vagnen och Elsa sprang. Vi hade inte en suck att hänga med Lucas,varm blev jag i detta trista kalla väder.
Min mamma hade ramlat och slått i revbenen,hon ska till sjukhuset snart och kolla. Hon hade fastnat med sin toffel på mattkanten och ramlat på bordskanten,stackars henne!
Nu ska Ebba vila middag och jag tänkte baka lite om jag har nått hemma som man kan baka för jag orkar inte handla.

1 kommentar:

ylvisen sa...

Stackars mamman! :(

Trevligt med vimmerby, det är bra där!

kram