SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 22 april 2009

Pust!

Ja jag är hemma igen och jag lever,knappt....:-)
Vi tog 5 km i högaliden,jag har så kass kondis,dom andra hade klarat det snabbare utan mig,höll på att få kramp i vänster lår men jag är nöjd,känns som jag kommer ha ont lite överallt imorgon.

Om några helger ska jag testa på step up,det ska bli kul att se om det är nått för mig.

Sitter och letar efter någon fin låt till bröllopet,jag har valt en och har en till favorit men jag skulle vilja ha något annorlunda,någon med bra förslag?:-)
Jag gillar ju den HÄR men känns inte helt rätt,den är så gullig.

5 kommentarer:

Nyinflyttad sa...

http://matkaos.blogspot.com/2009/04/blogger-united.html
Tänkte bara tipsa dig om detta. Jag är med där, man får massa bra GI-recept och det är ju gratis :D
Kram

Grodansmamma sa...

Vi hade tre låtar med som alla betydde något. Somebody (Depeche Mode), Kärleken förde oss samman (Ulf Lundell) och För kärlekens skull (Ted Gärdestad). Det viktigaste är er koppling till sångerna tycker jag, gulliga eller ej...

Jenny H sa...

Oj! Mitt område kände jag nu! Älskar bröllopssånger!!!
Jag har en skiva med bröllopssånger om du vill låna. Det är bara att säga till isf!
Just nu har jag en lite "ovanligare" favorit som en kompis hade på sitt bröllop.. "Mysteriet deg" heter den. Går att söka på på Youtube. Är lisa nilsson och en norrman som sjunger.
Min personliga favorit är dock: "Av längtan till dig".
Pampigt är det med "Aldrig ska jag sluta älska dig"..
Det här var kul! Jag kanske skriver nån mer kommentar!

Ses ikväll!

Jenny H sa...

Åh! Jag har ett bra tips på låt till bröllopsvalsen förresten! Ska kolla upp exakt vad den heter!

Kram!

Jenny H sa...

"Bröllopsvals från Hagen" med Stefan Andersson!