SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 13 april 2009

Grill,groda och goda vänner

Idag sov jag och Lucas till halv 11,gick ner och gjorde frukost och väckte Ebba.


Sen var vi bjudna till far och mor på grillat,mycket mumsigt. Vi gick på grodjakt,dom har hur många grodor som helst i sin damm men jag fick inte en enda,tillslut fick mormor en och Lucas var lycklig men lite rädd,vi släppte tillbaka den efter en stund för den verkade också rädd:-)





Ikväll har Urban,Camilla och Tuva vart här på påskmat,lika trevligt som vanligt:-) Tuva har blivit så stor,fick 1-årspresent av oss,kläder och en babblarna-bok som jag har fått av Flisans mamma,tack!
En glad Tuva,så söt och go:

3 kommentarer:

Johanna UNG 2BARNSMAMMA sa...

Vilka söta barn du har! Såg ut som ni haft en härlig påsk!!

ylvisen sa...

Gud så söt och då menar jag inte grodan...

Så där länge får ni ju inte sova, det är ju orättvist!

KRAM

Erika sa...

Hur får du barnen att sova så länge? Här vaknar de kl sex oavsett när de gått och lagt sig. Man är van med långa dagar numer. Sova till halv elva. Shit! Det gjorde man ju för....(tänker)... tre år sedan.