SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 9 april 2009

Påskharen

Idag slutade vi jobbet klockan ett,skönt:-)

När vi kom hem hängde det påskägg på dörren,"från påskharen" stod det,kul att han har vart här,det var 2 ägg undra om dom var till mig och Martin eller Lucas och Ebba:-) Lucas ringde iallafall till morfar och tacka,tyckte jag kände igen mammas stil....



Nu ikväll har Hanna,Linnea och lilla Agnes vart här,så jag har snosat bebis,hur mysigt är inte det då?? Hon är så söt och lik Linnea.
Nu är Martin och bowlar och jag ska se på "Hjälp! Jag är med i en Japansk tv-show".
Vi har inte haft någon påsk-kärring här,vågar nog inte knacka på vårat konstiga hus,kanske tur det för jag har inte köpt nått godis. Har ni haft många?

7 kommentarer:

Mor sa...

Här har det heller inte varit några påsk kärringar(dom har väl dragit till Blåkulla kan jag tro) inte någon påskhare heller.
Får väl dra till ICA imorrn o fylla på förrådet.
Ha det nu skönt i påsk o vi ses väl hoppas jag!!??
Påskramar mor o far

Mor sa...

OO så söt lilla Agnes!!

Jenny H sa...

Så söt!!!!

Här har inte heller varit en enda påskkärring eller påskgubbe...Jag som hade gjort små påsar med godis i som jag skulle dela ut :(
Men det finns säkert någon i det här hushållet som kan tänka sig att "offra" sig att käka upp det..

Vi kanske kan ta en liten påskfika i helgen?

Kram kram!

ylvisen sa...

Japp, två små granntjejer!

Glad påsk!

marica sa...

Nä ingen här heller.. men vi har ju i och för sig inte vart hemma.. he he! Ses på lördag om inte förr :-)
Söt lilla Agnes är!! Mys!
Kram!

stina sa...

Nej inte en enda kan bero på att våran hund skäller som en galning ja vet inte
Glad Påsk

farmor sa...

Glad påsk på er!!!Vilken högtidsstund att få läsa på bloggen igen!Har inte hittat ngt internet på ett tag.
Vad trevligt ni verkade ha i Sälen och vilken duktig Lucas.
Vad roligt att få ny bild på Agnes.Nu är det bara 10 dagar tills vi kommer hem.VAD FARMOR LÄNGTAR!!!!!
Påskkramar till er alla från farfar o farmor