SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 4 april 2009

En helt underbar dag!

Vilket väder vi har haft idag,jag och barnen har vart ute hela dagen,stackars Martin har ont i halsen och feber så han har vart inne och sovit.

Vi åkte ut till mamma och pappa med lite fika,Victor och Wilma var där och det uppskattas ju av Lucas. Vi flög med Lucas flygplan som han fick när han fyllde år,jag flög jättelänge och högt en gång tills den försvann ur sikt pga träden,vi hittade det iallafall sen:-)

Jag fick även hämta det på hustaket några gånger:

Lucas har även kört lite fyrhjuling,han kör som en galning nu.

Jag passade på att tvätta vår bil,den blev ju ren men nu ser man all rost...
Blev invinkad av polisen när vi åkte hem,fick blåsa och visa körkort,som tur var hade alla ångor från igår försvunnit:-)

Ikväll har vi ätit tacos sen blev det lite godis och chipsmys till postkodmiljonären,nu ska jag se Robinson.

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Hoppas man får se Lucas in action på fyrhjulingen nån gång!

Idag är det inte lika varmt...så idag blir det väl en "röja inne dag"...

Kramiz!

marica sa...

Lucas och Gabriel får ta en fyrhjuling dag nån dag fram över!
Ingen sol idag inte så här borta på Skolgatan är det vårstädning som gäller! Kram!

Anonym sa...

Ja det var helt underbart väder igår.
Idag så är det lite sämre men i morgon skulle det vara varmt igen!
Vi var ute åtta timmar i sträck... skönt ju!!

Ha en underbar fortsättning på eran Söndag!!

*Kramar om*

Emma sa...

Så super gött vårväder!!!!!