SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 14 april 2009

Smakis

Japp då startade arbetslivet idag igen,lämna Lucas på dagis klockan 10,han cyklade dit idag,konstigt att han cyklar utan att gnälla på hela vägen nu när han inte har stödhjul,när han hade stödhjul så var det sååå jobbigt att cykla:-)


Jag skulle ju börja mitt nya sunda liv idag så en timmes promenad var planerad men så råkade jag gå förbi Fia och blev bjuden på kaffe.... Axel och Wilmer skulle få äta mat,spännande med dom första smakisarna,dom har smakat några dagar nu och dom åt jättebra!
Väntar på maten:
Nu håller jag på att laga mat,köttfärs med ett täcke av vispad grädde,curry och chilisås,mums!

4 kommentarer:

marica sa...

Gud vilka söta charmtroll :-)

Jenny H sa...

Snacka om att ha spanat in käket
:-)! Fina killar!

Mor sa...

Hi Hi vad gulliga dom är!!
(ser ju helt utsvultna ut)
Men den,eller dom som väntar på nåt gott......aldrig för länge så är det ju:-)

Kram mor

Nyinflyttad sa...

Vad söta dom är!!
Kram