SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 30 april 2009

Fin städning:-)

Härliga torsdag,jag är ledig har ju jobbat eftermiddag och då är vi lediga på fredagar men eftersom fredag är röd dag är vi lediga idag med,solen skiner och jag har städat i mina bröllops-skor:-) Blir mycket roligare att städa och så är det ju jättebra att gå in dom ordentligt innan den stora dagen!

Skulle ju fixat min klänning men Ebba har blivit så snorig och hostig så jag ville inte stressa runt med henne i Skövde,får ta tag i det nästa vecka.

Igår körde vi småtuber med lazy town på,var tvungen att ta med några hem till Lucas,han brukar se dom på tv.
Nu ska jag och barnen gå och köpa glass,sätta oss i solen och njuta. När Martin slutat ska jag och Lucas åka och handla mat och present till Arvid,en kille på dagis som Lucas ska på kalas hos imorgon.

2 kommentarer:

stina sa...

snygga

ylvisen sa...

Ja dom skorna blir kanon!

Coola tuber!

kram