SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 17 april 2009

Ledig fredag och underbart väder!

Idag träffade jag specialpedagogen och psykologen om Lucas tal och om hur vi ska hjälpa honom på bästa sätt.

Under tiden var barnen hos Camilla,tack för hjälpen! Dom hade plockat vitsippor och lekt i bäcken. När jag skulle hämta dom bjöds det på fika ute i sköna vädret.
Härliga vädret:

Söta Tuva:

Tuva tecknar lampa:-)


Martin satte i fönsterna som ska vara i hallen,Lucas och Ebbas rum igår,dom är väldigt gula men jag tror det kommer bli jättebra när vi får dit gråa foder.

I eftermiddag ska jag,Lucas,Ebba och min mamma åka och kolla på bröllopsklänning,spännande! Jag har en bild på hur jag vill att den ska se ut men det kanske inte är alls det som passar mig...

1 kommentar:

Grodansmamma sa...

Åhh vilket fint hus ni kommer att få. Köpte min bröllopsklänning i Skövde. Trevlig helg!