SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 30 april 2009

Fika och fika


Vi träffade på Camilla och Tuva när vi skulle köpa glass så dom hängde också med. Njuta har fått Ben&Jerry-glass så där handlade vi,mums.
Sen satt vi på torget och pratade,det är så skönt att ha en vän att dela Ebba-livet med,Camilla vet ju exakt vad jag snackar om när vi pratar tecken,logoped,sjukgymnast och allt som hör till livet med ett downs-barn. Sen är det ju extra kul att Camilla och Urban är så trevliga:-)
Efter den fikan åkte vi vidare till Fia,Axel och Wilmer så då blev det mera kaffe.
Ikväll Ska jag och Martin se på Australia,har hört att den är bra.
Imorgon drar jag och Fia till huvudstaden,kommer bli kanon:-)!

6 kommentarer:

Emilias sa...

Taack :) kände mig jätteduktig ;) Kanske får bli en vana med en morgon löptur :) *önsketänkande*

Fika är mycket trevligare än träning, hihi ;) Australia var hur bra som helst!! En riktig snyftar film!
Glad Valborg på er!

Kerstin B sa...

gott!

Jenny H sa...

Önskar er en härlig valborg och så önskar jag dig en riktigt rolig helg i Stockholm!!!
Hoppas Ebbisen kryar på sig...

Kram kram!

marica sa...

Min plan är oxå att vi ska se på Australia ikväll :-)
Visst är det härligt med kompisar som verkligen förstår en och som man kan prata om allt med!
Ha en trevlig helg i Sthlm! Kram!

Camilla J sa...

TACK !! Vad skulle vi göra utan er att dela allt med och alla funderingar man har. Ha det nu så bra i stockholm.
Kram Camilla

ylvisen sa...

Jag vill oxå fika på njuta och prata med ds-mammor..... :(