SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 5 april 2009

Storstäd

Idag har det inte vart lika fint väder så vi började dagen med storstädning,jag hade bra hjälp av Lucas.
Efter städ åkte vi ut till min mamma och pappa,idag igen:-) Lucas ville flyga sitt flygplan men det blåste för mycket så det gick inget bra. Vi gick ut i skogen och plocka björkris istället.
När vi kom hem gick jag och Lucas till skolgården och träna på att cykla utan stödhjul,gick ganska bra,han vill gärna ta ut fötterna och sluta trampa så fort jag släpper han men det är bara att träna vidare. Passa på att leka i lekparken också.
Ikväll har vi målat i en bok som jag hittade på pressbyrån,man ska rita och träna på färg och form,det behöver verkligen han för han har jättesvårt för färger.
Syns ju inte så bra på bilden men det är tex en stjärna under allt han har målat blått,cirkel under gul mm.

3 kommentarer:

marica sa...

Mysig dag ni verkar ha haft!
**Kram**

Jenny H sa...

Vilken bra bok!!

Ses i morgon!

Kramen!

Emilias sa...

Hejhej!
Ni verkar ha haft en mysig dag, så skönt med vår :)
Tänkte höra med dig hur du har lagt till besöksräknare i högerspalten på din blogg? Jag har letat o letat men hittar det ingenstans...
Kram Emilia