SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 21 april 2009

Livet leker

Jag mår så bra just nu,jag brukar ju må bra men nu känns livet bara så underbart! Känns som jag verkligen lever livet:-)

För det första är jag väldigt glad över att ha ett jobb och ännu bättre är ju att jag trivs så bra där.

Händer ju så mycket just nu och bara roliga grejer så det är kul. På torsdag ska jag på tjejkväll,fredag åker jag till Sundsvall,nästa helg åker jag och Fia till Stockholm,sen ska vi iväg till Göteborg en helg jag,Martin och några till och sen är det ju snart dax för bröllop,tiden bara rusar fram så snart står jag där som en Kraft:-)! TJHOOHOO!

7 kommentarer:

Nyinflyttad sa...

Underbart! Skönt att ha så mycket att se fram emot! :D

elin bjurström sa...

Hej, vad härligt det låter!!! jag är också så där jätte lycklig å glad egentligen... men jag har vinterkräksjukan å har legat sedan i mådags å den där kräksjukan stör min känsla av lycka lite... Kommer inte på tjejkvällen... då blir ni alla smittade.. hoppas ni får det trevligt, vi hörs. Kram

Jenny H sa...

Det är så skönt att höra att du är så LYCKLIG! Sånt får man energi ifrån :-)!
Jessica Kraft... snart dags att ändra i mobilen :-)!

Elin, hoppas du känner dig lite bättre idag... vi får väl försöka klara av tjejkvällen utan dig :-(

Många kramar!

Skolgatan sa...

Hej Elin,jag hörde att du är sjuk,blä vad tråkigt!
Synd att vi inte ses imorgon men jag vill intebli smittad. Krya på dig! Kram

marica sa...

Härligt att du mår bra!
JA snart är du fru Kraft,, jag hoppas att min blivande man kommer få upp suget på bröllopet så att det kan bli vår tur nästa år...
Vilka är ni som ska till Göteborg då?
Kram!

ylvisen sa...

Ja va härligt med lite aktiviteter, jag älskar sånt! Ja jessica kraft låter fint, säger som malin: jessica kraft, du kommer ju bli nått, det hör du väl?

Skrattade gott när hon sa så om jack boman :)

ida sa...

när är det ni gifter er?