SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 8 april 2009

Trött

Idag är jag trött,kunde inte sova i morse,vakna 20 min innan klockan alltså 4:20.....

Har inte hänt mycket idag för det är trist väder,regn och kallt så vi håller oss inne.

Ebba har precis bajsat och det var fint:-) Ja detta är en familjeblogg så då handlar det om sånt,skrev det mest så Jenny fick veta,min trogna läsare:-)


Jag var så snäll mot Lucas idag,han hade gjort en fin snögubbe i papper som han gav mig när jag hämta dom,jag stod och pratade med Jenny och gungade lite på snögubben och vips så tappa han kroppen,där stod jag med huvudet kvar i snöret,som tur var blev inte Lucas ledsen,den går nog laga...:-)


Ikväll ska Martin se på hockey,han håller på HV 71,dom har det lite svårt men han är så glad när dom gör mål så det är nästan så jag håller på dom:-)


Jag får sitta i sovrummet och se på "du är vad du äter" jag blir alltid sugen på massa onyttigt när jag ser det,konstiga jag...


4 kommentarer:

Josefssons sa...

Hej,

för mig får programmet omvänd effekt. Jag tänker direkt på att bli vegetarian MEN tanken håller bara fram till reklampausen då jag rusar ut till skafferiet...

Hoppas boken dyker upp idag eller i morgon!

Mvh
Flisans mamma

ylvisen sa...

Skönt att Ebba är frisk nu!

Jag kan oxå tänka mig att hålla på hv för martins skull, så stämningen i huset blir bättre menar jag... ha ha!

Emmas keramik sa...

Ja vi älskar hv blåååååå.
Det ser ju tuvärr mörkt ut, det är väll bara grattulera karlstad antar jag :(
Hv blå, hv blå hv blååååååå
:)

Jenny H sa...

Vart 17 tog min kommentar vägen??? Skrev ju en tidigare ikväll och nu är den BORTA!!
Du kanske tog bort den Jessica?! Stötande innehåll eller nåt...

Nej, tror jag klickade på förhandsgranska kommentar istället för publicera...

Jag skrev iaf att jag flinar för mig själv när jag tänker på hur snögubben helt plötsligt blev kropplös idag! Det såg så roligt ut!!!! Hoppas den går att limma...

Fin och fast avföring, det gillar vi :-) för det innebär ju att jag får träffa min ebba-ögonsten imorgon igen!!

Mojje sitter just nu fastklistrad vid tvn och försöker önska in ett mål till för HV.. Åh, jag hoppas det blir ett för då blir han så GLAD och då blir jag oxå GLAD :-)!

Oj,,, nu blev det 3-1 till färjestad... Aj då.. bäst att ta skydd!!

Gonatt kram!