SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 6 april 2009

Ja vad säger man...

Skitungar,blir aldrig friska! Ebba är lös i magen igen,Martin har vart hemma med dom idag så dom hade målat påskägg,kul! Ebba är jättepigg förövrigt så det är surt att behöva vara hemma när hon känns frisk men hon kan ju inte vara på dagis när hon är kass i magen.
Jag hade tid hos frissan idag också,den fick jag avbeställa för Jenny skulle haft barnen och det är ju inte så bra om dom är sjuka:-(
Vi har det fint på vår gård,iallafall så fint det kan bli under byggnationen. Martin,Lucas och Lasse har kört massor till tippen idag.
Nu ska jag och Lucas gå ut och träna på att cykla utan stödhjul.

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Gumman... det är väl skit att det skulle ta NY fart igen... Nu hoppas jag att sjuklingarna hemma kryar på sig tills påskharen kommer!

Många kramar!

Anonym sa...

Nää. Jag som ska till jobbet imorgon....Typiskt! Jag längtar efter skruttan. Hopas hon kryar på sig snart!! Kramar Johanna