SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 3 april 2009

Pappa 62 år!

Idag har Lucas vart och lekt med Arvid medans jag och Ebba var i Skövde och storhandla. Lucas och Arvid leker jättebra ihop,det är kul.

Efter lek och handling åkte vi ut till mamma och pappa,min söta far fyller 62 år idag. Hipp,hipp hurra!
GRATTIS,GRATTIS!♥♥
Nu ska jag göra mig iordning för jag ska ut med mitt jobb idag,bowla och äta mat. Förfest hos Emma,ska nog börja med en öl på altanen är ju helt underbart väder!

3 kommentarer:

Mormor o Morfar sa...

OK ta det nu lungt med öl!!
Se nu till att bli tectubs mästare i bowling i stället!!
Kramar Far o Mor

Jenny H sa...

Lycka te me öl o bowling! Skönt att Ebba är bättre!

Grattis till pappa!

Kram kram!

ylvisen sa...

Grattis pappan!