SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 23 november 2008

Efter vår romantiska.....

Efter vår romantiska frukost:-)ville barnen måla. Jag plocka iordning lite och starta tvätt-maskinen,jag ligger efter med tvätten och det finns inget tråkigare... Sen ringde Gabriel och ville leka med Lucas så då kom han hit,dom leker jättebra tillsammans!
På rummet:
Sen åt dom pannkakor:
Ute och jobba:
Spelade memory:
Sen var Gabriel trött och ville ringa efter pappa Fredrik:-)
När Gabriel hade åkt blev det far och son tid=playstation..


Idag åt vi köttfärs-limpa med skinka och mozzarella-ost(från receptboken gi för hela familjen),broccoli,morotstavar,palsternacka(som jag körde i ugnen),tzatsiki och sallad,mums!

Nu har jag kommit upp från badet,så skönt nu när det är kallt ute,eller jag tycker ju alltid det är skönt med ett bad..
Snart ska vi se på 2:an ett program om en tjej med downs syndrom. http://tvguiden.se/20081123/SVT2-Martina_och_jag-2008-11-23_20_00_00.html Nu börjar det.

1 kommentar:

ylvisen sa...

Den boken har jag oxå, har jag sagt det kanske? Många bra recept finns det! Har provat många men kan inte rekommendera något på rak arm! God natt!