SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 30 november 2008

lördag-kväll

Igår kväll var vi lite längre bort på skolgatan,hos Marica och Frderik,Sofia och Johan var också där+alla våra barn,har ju blivit en hel del med tiden..:-) Det var mycket trevligt som vanligt,tack!
Lucas o Gabriel:

Filip:

Jacob:

Linus:

Ebba pussar sin fadder Sofia:

Martin o Fredrik:

Marica,Johan o Sofia:

O för en gång skull kom jag med på kort:

Lucas somna i soffan:




3 kommentarer:

ylvisen sa...

Hej! Va kul att se dig!! Det var inte igår! Vilket långt hår du fått, du spar förstår jag!

Jag tror jag och Sofia har samma frisyr va? KRAM igen

Skolgatan sa...

Japp det växer. Ni har samma frisyr,skitsnygga är ni båda två!
Jag måste påminna mig sen att jag trivdes i kort så jag inte blir för bekväm i långt=tofs..
Kram!

ylvisen sa...

Jag ska påminna dig! :o)