SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 9 november 2008

Isordän och duk..

Idag har Jonny och Lasse hjälpt Martin ute,dom har satt dit isodränskivor och sen satt en duk över. Jag tycker det händer massor så dom jobbar på bra. Tack alla som är så snälla och hjälper oss!
Isodrän:

Duken:

Dricka-paus:

Ebba gör slängpuss till Annika som är inne:

Jag har skurat våra golv idag,det behövdes. Ebba passade på att klättra på en bar-stol som välte och hamna över henne,hon kommer nog få en rejäl blåtira:

Vi har även vart ute hos min far och firat han,köpte med några triss-lotter,han vann 25 kr,wow!
Köpte även med triss-lotter till pappa Martin som inte vann nått..
Lucas och jag spelade memory ikväll,han är jätteduktig på det och vinner nästan hela tiden.

Ebba busar med en trött pappa:

Världens finaste kille:

Ebba tecknar "Ebba":

Inga kommentarer: