SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 5 november 2008

Teckenkursen idag var rolig,fick lära mig ganska många nya verb som jag inte kunde innan,får se om nått fastna... Jag åkte in med Urban och Camilla,Martin var hemma stackarn,han har ramlat från en stege och kände sig lite mörbultat.

Lucas har vart med Jenny,dom var på gymnastiken och sen åt dom pannkakor,Lucas sa att han åt 4 stycken,jag vet inte om det är sant men om det är det så är det jättebra,han äter ju typ aldrig mycket. På dagis idag hade han ätit äpple,det brukar han inte heller äta men han förklarade för mig när jag la honom att han gillade inte äpple igår men nu gör han det:-)han är så goo min lille store kille!

Jag och Martin har sett Indiana Jones nu ikväll men den var inte så bra,mysigt att se på film,jag brukar inte orka det när jag jobbar förmiddag men imorgon är jag ledig för dagis är stängt.
Vi ska in till Skövde och hälsa på Annah och Stella,ska bli skoj för det är nog 6 mån sen vi sågs.

Den 20 november ska jag ha gangstar-party,så alla som vill komma får gärna höra av sig,jag ska bjuda så många jag kan men om jag glömmer någon får ni gärna säga till:-) Dom har riktigt coola kläder och även bra priser,jag har ju bara sett hemsidan men det ser ut som min stil på barn-kläder:-)
http://www.gangstar.se/
Jag är sugen på att köpa den här skinnjackan,tänkte till Lucas men Ebba skulle ju passa i en sån hon med:-)


Om Lisa(min frisör) läser så vill jag tacka för min fina färg,jag stortrivs och har fått många positiva kommentarer,du är bäst!

Inga kommentarer: