SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 14 november 2008

Lok

Idag har jag vart slö,tråkigt väder och ingen lust att göra nått speciellt. Läst lite i nya Mama och jag och Lucas har läst några babblar-böcker,det är ju inte så mycket text i dom så han kan dom nästan utantill:-)
Känns ju inte som fredag eftersom jag ska jobba 14-23 idag med...
Tur för barnen så kom ju Martin hem med en rolig leksak,ett lok till Lucas brio-tåg som kör själv:-) Jättekul tyckte dom!


Bobbo fick oxå åka med:

Ebba har roat sig själv med att gå runt med Lucas mössa,hon tycker nog själv att hon passar bra i den:-)


Annars händer det nog inte så mycket på skolgatan idag,jag ska snart fixa någon mat och barnen ska till dagis.

1 kommentar:

ylvisen sa...

Stackare som måste jobba! Felix gillar oxå att gå i mössor, ds-drag eller, ha ha! Ett sånt lok kan bli en bra julklapp här, Jesper gillar att leka med järnvägen! Trevlig helg!