SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 17 november 2008

Habilitering

Idag drog vi till Skövde efter jobb/dagis,skulle träffa logopeden på habliteringen som tyvärr hade fått förhinder så vi fick träffa specialpedagogen istället,hon gav oss lite tips på träning med Ebba. Färger och former,sortera och pussla. Bra att få tips för nästa vecka ska jag börja med Ebbas hård-träning.. Hade med kameran men glömde tyvärr ta kort.

När vi kom hem var vi hungriga så jag stekte falukorv och fullkorns makaroner,inte jättebra gi men jag tog inte så mycket:-)
Idag är jag riktigt trött,kom inte i säng igår. Man är ju pigg på kvällen när man har jobbat eftermiddag en vecka för då kommer man ju inte i säng i tid,sen på söndag så måste man i säng i tid för då ska man upp kl:5,phu men ikväll lär det inte bli problem att somna. Fast snart ska jag och Elsa ut och gå med Camilla och Meja så då blir jag säkert pigg igen lagom till läggdags:-)

1 kommentar:

ylvisen sa...

Äh va surt att logopeden inte kunde vara med! Bra att ni fick träffa spec-peggen iaf! Stackare som måste gå upp kl 5! Kram