SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 28 november 2008

Fredag-kväll

Nu är det kväll,Victor och Wilma är fortfarande kvar. Victor sover,har sovit sen halv tre så han är nog inte kry,stackarn. Wilma och Lucas har busat,lekt och tillsist slogs dom lite också. Nu har Ebba lagt sig och Lucas och Wilma sitter i soffan med mig och Martin,lugnt och skönt. Vi tittar på spåret,riktig familje-underhållning:-D

Bus:

Pizza blev det med:

Tågbygge:

Ebba körde grävmaskinen:

4 kommentarer:

ylvisen sa...

Oj då måset han vara riktigt risig stackarn! Jag kollar på Idol! Heja Kevin!

Emmas keramik sa...

åååå va mysigt med pizza, blev jätte sugen nu :)

Sitter här och surfar och känner mig mycket stolt då Alva har somnat själv för första gången i sängen...håller tummarna att hon skall sova länge.

Vilken cool grävmaskin, den missade jag sist vi var hemma hos er.
Kram!

Anonym sa...

Hej på er godisar farmor längtar efter er så det värker i hjärtat ibland!Det är så mysigt att läsa om vad ni gör så jag måste gå till internetcaffet varje dag!Farfar har satt upp julstaken och klätt vårt fikusträd med ljus det är så fint.I morgon ska vi ha glöggfest!
Kram farmor

Skolgatan sa...

Bra farmor:-)
Det funkade,nu kan du det då!
Kram