SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 28 november 2008

Garderobs-rensning

Nu har vi vart hos Sofia,hon hade rensat hennes garderober så jag fick kolla om det var nått jag ville ha. Det fanns en hel del,blev 2 pappkassar kläder och ett par svarta stövlar,så bra. Tack Sofia! Jag skulle också behöva rensa i mina lådor,kanske hinner det imorgon,det är kul för då kan man hitta kläder man glömt att man hade:-) Nu ska jag fixa mat,lägga Ebba och putsa fönster. Putsa fönster är ju inte det roligaste jag vet,men det känns ju himla bra när det är klart och det blir roligare att ställa upp advents-stjärnor om det känns rent.

1 kommentar:

ylvisen sa...

Ja plocka ut lite av dina lager157 kläder så kan jag ta dom av dig:o) Städa på!