SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 3 november 2008

Martin har murat vidare idag,han är så duktig min händiga blivande man:-). Nu har han satt för hålet där man kunde gå in förut.

Nu ligger han och har det skönt i badkaret,det är ju min plats...;-) Jag ska krypa ner där sen. Efter badet ska jag spraya mig med brunfärg:-)Jag beställde på nätet och tänkte testa,känns nyttigare än att grilla i ett solarium. Känner mig så blek så det är ju värt ett försök.

Nu ikväll efter maten ville Lucas se på Buzz(toy story)så han ligger i våran säng och det fick ju Ebba se så då ville hon också vara med uppe. Jag fick det väldigt lugnt och skönt nere en stund tills Ebba börja lukta bajs...
Imorgon ska jag till frisör,ska bli så skönt. Jag ska bli mörkare men nu ska jag inte ta något på längden,måste ju spara nu så jag kan göra en fin frissa till bröllopet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt vilka söta barn du har!

Anonym sa...

hur går bröllopsplanerna då?