SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 4 november 2008

Ny-friserad och brun!

Då var man ny-friserad och brun:-)
Man blev väldigt brun av sprayen men jag tycker det blev bra brun,det tyckte nog endel på jobbet med för dom har bett mig beställa åt dom också.
Håret blev det mörka slingor i,jag är hel-nöjd som vanligt när jag har vart hos Lisa,hon är så duktig!
Jenny var hos barnen när jag var och fixa håret och när jag kom hem så spraya vi henne med brunfärgen. Det blev jättebra,ser ut som hon vart utomlands:-)

Martin och Jonny har jobbat på ute,murat sista lagret. Jag försökte ta kort på dom men det var för mörkt och dimmigt så det blev inget bra.

Imorgon är det dax för tecken-kurs,det är kul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad kostar sån där brun spray? tänkte om du ändå ska beställa så kan du få beställa till mej me... och så eferlyser jag kort på dej i det nya slingradehåret..

Skolgatan sa...

Men då Marica jag har ju redan beställt nu.. Men du kan komma hit så kan jag spraya dig en gång så kan vi beställa en ny burk lite senare. Jag försökte ta kort på mig i min nya färg men jag fastna inte..;-)

Emmas keramik sa...

Nu vågar man ju inte åka till Hjo när alla går runt och är semesterbruna, kommer ju se ut som värsta blekfisen ju :)