SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 30 november 2008

Söndag

Idag sov vi länge,så skönt. Ebba var vaken hela kvällen igår så hon var nog trött,Lucas somnade i Marica och Fredriks soffa. Har haft en slappar-förmiddag,barnen har badat och duschat så nu luktar dom gott. Vi sitter och kollar på film "vild-djuren",tänkte lägga Ebba snart och gå ut och höra om Martin vill ha någon hjälp ute.
Ny-borstade barn:-)

6 kommentarer:

ylvisen sa...

Ah så fina ungar! Är dom lika välkammade som väluppfostrade?

Skolgatan sa...

Oja!;-)

Anonym sa...

Hej vännen!
Nu var helgen över! Det går ju så fort! Vi har varit hos mor o far i helgen och nu sitter jag och tränar lite tecken.. Hittade en jättebra sida på nätet som jag vill tipsa om! www.spreadthesign.com
Ett lexikon där man bara skriver in det ord man vill se så är det en brud som visar det i en liten filmsnutt!! Åh vad bra! Har redan lärt mig många nya ord!
Vi ses i morgon!! Kram jenny H

Skolgatan sa...

Men vad bra Jenny! Ska kika på den sidan. Ses imorrn,kram!

ylvisen sa...

Sidan Jenny rekommenderar verkar vara jättebra, tack Jenny för tips!

Jessica, jag snodde kortet på Ebba, ok va?

Skolgatan sa...

Helt OK:-)Ylvisen. Visst är våran Jenny bra,det är Ebbas assistent:-)?
Kram