SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag


Började med att jag fick fina blommor av Martin:-)
Efter frukost hade jag ett riktigt städsug så det är vad jag har gjort hela förmiddagen,Lucas var jätteduktig och hjälpte till,Ebba däremot var inte mycket hjälp...

Martin har isolerat och glesat,han jobbar så snabbt så jag hinner inte med att ta kort.


När barnen har lagt sig ska vi äta gorgonzola-banan:http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=155654 och panacotta som finns i min bok "GI för hela familjen",jag fick ideen efter att ylvisen hade gjort dethttp://ylvisen.blogspot.com/2009/01/flskkotlett-och-panacotta.html.

Hoppas alla haft och får en bra alla hjärtans dag!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fina blommor :-) jag fick exakt likadana :-)
Kram till er på alla hjärtans dag!

Anonym sa...

ja fast av fredrik då såklart ;-)

Anonym sa...

ja fast av fredrik då såklart ;-)

Anonym sa...

ja fast av fredrik då såklart ;-)

Skolgatan sa...

Ja jag fattar:-)

ylvisen sa...

Trevligt med blommor, här får man minsann inga blommor! Micke fattar inte sånt, han är så jävla sur och säger ingenting. Idag är jag jävligt trött på honom :o) Jag har iaf dragit mitt strå till stacken och köpt chokladhjärtan!

ylvisen sa...

Va roligt att bygget går frammåt! Den där Ebba får du ju säga åt! :o) Tur att Lucas hjälper till iaf!

Anonym sa...

:D det där receptet lät mumsigt!