SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 22 februari 2009

Tyst

Förmiddagen har ägnats åt lek och spel,Lucas drar runt Ebba i dockvagnen och så har vi spelat spelet han fick igår:


Fina tröjan han fick igår:


Sitter här i min ensamhet,ska snart inta liggläge och läsa min bok,flickan som lekte med elden. Det är så tyst i mitt hus. Vi åkte ut och hälsade på hos min mor och far,Lucas åkte lite fyrhjuling och när vi skulle åka hem ville han stanna så då fick han det,mamma ska komma med honom sen. Ebba och Martin sover.
Tur vi har mormor och morfar som bor så bra för en fyrhjuling:

Elsa tycker det är kul att få springa med i skogen:
Här snöa det rätt mycket igårkväll och idag regnar det massor,vad härligt va? Bara massa snöslask,BLÄ!

5 kommentarer:

ylvisen sa...

Ja visst betyder det mycket att ha föräldrar som kan ställa upp!

Snygg tröja! Skönt att ligga och läsa!

Här snöar med...

ylvisen sa...

Kan inte du vara snäll och handla med en sån där duk till mig från hem och hobby när ni kommer hit?:o)

Anonym sa...

Åh, lyckost dig som inte har läst boken än, de är ju såå bra!

har du nåt annat bokförslag?

Skolgatan sa...

He,he kul att få en kommentar av bröllopsfotografen:-) Jag kommer inte på någon bok just nu,ska fundera på det.

Anonym sa...

nice first pic, her knickers are bunched up you can see her nice bald c--t