SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 15 februari 2009

ännu ett kalas avklarat

Imorse kom en kompis och lekte med Lucas,Arvid heter han och bor en bit längre bort på gatan,dom har lekt jättebra och det är ju skönt för då har jag passat på att baka,hallongrottor och en choklad-banantårta till kalaset.



Lucas kalas är över,känns som vi inte har gjort annat än haft kalas den senaste tiden. Han fick pengar av gammel farmor o mormor,sen fick han även en peng av mormor och morfar och bilar och en målarbok av Jenny,Victor och Wilma. Sen har han ju fått fyrhjulingen av mig,Martin,mormor,morfar,farmor och farfar.


Martin har jobbat på ute och nu har han reglat upp väggen mellan Lucas och Ebbas rum.


4 kommentarer:

Sorkfröknarna sa...

Tårtan ser härlig ut.
Christina

Anonym sa...

Verkar ha varit en lyckad dag! Vad roligt att Lucas o Arvid lekt idag! De är ju riktigt goa vänner på dagis! Två härliga killar!!

Jag håller med christina här ovanför, tårtan ser fantastisk ut.. Kan man beställa?? :-)

Nu ska jag snart sova. Har sån huvudvärk. Hoppas man inte blir sjuk!

Ses imorgon! Kram kram

ylvisen sa...

Gud va gott med tårta, va fin den ser ut!

Å Martin jobbar på!

LivA sa...

Åh vad mycket du har fixat..(kommenterar om bröllopet)
Kul...då kan vi ju skicka Jill emellan festerna..haha...
Jag har köpt en brudklänning till nu, är ju helt galen..Annars har vi inte hunnit fixa så mycket, har legat för ankar med opererat ben i 3 veckor nästan. Maten e bokad, nu ska jag fixa inbjudningskorten imorron, måndag.
Var har ni fixat era?

Lycka till!!!