SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 5 februari 2009

Snart fredag..

En dag kvar på eftermiddagsveckan,så jäkla skönt!

Idag har Ebba lekt med sin docka,den har fått vatten och sen skulle den sova i hennes säng. När vi skulle iväg en sväng förut stod hon startklar med dockan och vagnen,blev väldigt besviken när inte dockan kunde följa med men tillslut pussa hon den och vinka hejdå...

Det har kommit snö här nu,inte min grej men det är ju kul om det kan vara här till nästa vecka då det är sportlov.

Igår var jag och Ebba på maxi,först skulle vi till leksaksaffären som ligger i samma hus som maxi men Ebba blev vansinnig för hon ville in på maxi,där får alla barn banan och det vet hon mycket väl. Hon stod och stampa och teckna banan. Men jag vann så det blev leksaksaffären först sen maxi och banan:-)

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Taskig morsa du är! ;)

cpmamman sa...

Jag har fortfarande inte kommit på hur man vinner. Jag är imponerad!

Emma sa...

Duktigt gjort att stå emot!!!