SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 1 februari 2009

Meandi

Nu har jag vart med Johanna på meandi-party. Jag handlade en medaljong-kjol,prickig t-shirt,medaljong-scarf och prickiga knästrumpor Ebba kommer bli så fin:-)Hittade tyvärr inga bilder på det men det kommer ni ju få se på Ebba så fort jag fått hem det!

Lucas och Ebba hade haft det roligt hos mormor och morfar,Lucas ville inte åka med hem,han tycker det är så kul att vara med morfar och jobba lite. Nu ska jag ge kvällsmat till barnen och lägga dom i sängen. Jag är allt lite sliten från gårdagen:-)

3 kommentarer:

mamma sandra sa...

Jo hon fick upp skapligt med fart :)

Nje, hon dimper på rumpen då.. Men de kanske inte är så långt ifrån att hon ställer sej. Hon har bara ställt sej mot gamla tv-bänken men försöker mot allt.. :) Bra med vilja finns.

I morgon väntar tandläkaren.

Kram

ylvisen sa...

Ja dom korten på Ebba ser jag fram emot!

Kerstin B sa...

Jag ska på me&i imorgon kanske kommer jag hem med samma till Clara!