SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 8 februari 2009

Brrr

Nu har vi vart ute på en kall promenad nere vid vättern.

Lucas fiskade lite:

Hamnen såg kall ut:


Nu är vi hemma i värmen,Lucas leker med Elliot och även mannen i huset har kommit hem,skönt. Det är otäckt halt ute men dom har väl saltat dom stora vägarna.
Ikväll blir det tacos och film skulle jag tro för Martin hade köpt nya filmer:-)

5 kommentarer:

mamma sandra sa...

Mums me tacos, och härligt med film! Njut av kvällen.

kram

ylvisen sa...

Jasså, brukar ni se på film;)

De pratade i en timme...ha ha!

kram

Marika sa...

Fler en jag som fått utstå lite kallt vinterväder idag! Vi har också ätit tacos föresten...

Anonym sa...

Här blir det räkor o vitlöksbröd så snart din älskling åkt härifrån.(Dom håller till i garaget o försöker få igång Lucas femårspresent det skulle ju inte vara kul om den inte startar på 5års-dagen)En fyrhjuling till femåring.Katastrof om han står där med hjälm och allt och den inte funkar eller hur?? Kram mor

Anonym sa...

Åh vilka härliga bilder! Då saknar jag Hjo när jag ser hamnen! Kram