SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 3 februari 2009

Nu har jag och Ebba vart på Ica en sväng,Ebba är så jäkla envis,hon ska dra korgen själv fast den är svintung och hon typ står och trampar på samma ställe så får jag inte hjälpa henne. Men det är ju bra att hon vet vad hon vill:-)

Har kört vidare med djurtecken och nu ligger hon i soffan och tittar på sånghatten,hennes favvofilm,mamma och pappa är rätt så trötta på den...
Nu ska jag laga hamburgare,tänkte ha gi-ruta som hamburgebröd,så sugen på bröd nu så idag köpte jag gi-ruta,tror inte det är så bra men det känns bra när det står gi:-)
Tycker det känns segt att jobba nu,jag brukar inte känna så alls men nu skulle jag vilja vara ledig. Har ju bara 3 dagar kvar denna veckan,skönt! Men nu ska vi börja jobba övertid på fredagnätterna,får se när det blir min tur men hoppas inte i helgen.

4 kommentarer:

Marika sa...

William älskade den där filmen förut men nu är han livrädd för den! Det är nåt med dom där teckendockorna... Så fort man sätter på den så skriker han och springer ut ur rummet

Emma sa...

Fredag nätter låter inge kul alls... Hoppas du klarar dig då!
Kram

ylvisen sa...

Fy va drygt och jobba så där!

Ja den där filmen ja...

mamma sandra sa...

Du har en utmaning att hämta hos mej =)

Kram